Follow us on Facebook    

/// Jautājumi un atbildes

Kā nomainīt tarifu plānu?
 
Tarifu plāna nomaiņa notiek ar nākamā mēneša 1. datumu.Tarifu plānu var nomainīt visi tie abonenti, kuriem nav noslēgts ilgtermiņa līgums uz fiksētu laiku.

Ko darīt, ja es nevaru iekļūt Internetā?
 
Sazinieties ar tehniskā atbalsta dienestu, zvanot pa tel.: 67873347
pirmdiena - piektdiena 9:00-21:00
sestdiena - svētdiena 11:00-17:00

Kas Jums būs vajadzīgs brīdī kad pieslēdzam internetu?
 
Fiziskām personām, lai varētu noslēgt līgumu, pieslēguma brīdī nepieciešams personu apliecinošs dokuments, pases kopija vai vadītāja apliecība. 
Juridiskām personām obligāti nepieciešama pilnvara kas ļauj noslēgt līgumu, reģistrācijas dokumenta kopija un uzņēmuma zīmogs. 

Kā lai es izveidoju savu WEB lapu?
 
Кatram klientam mēs piedāvājam izvietot personālo WEB lappusi līdz 20Мb bez maksas (piemēram: http://vārds.prolain.lv). Šo pakalpojumu var pasūtīt abonēšanas daļā, piezvanot pa tālruni 67873347 ,  vai uzrakstot savu pieteikumu uz e-mail  info@prolain.lv

Vai ir piekļuve pastam no www?
 
Jā. Mēs vienmēr cenšamies priekš Jums, Lai Jums būtu ērti. Piekļūšanas vieta pastam atrodās http://webmail.prolain.lv.

Cik baiti ir kilobaitā un cik megabaitā?
 
Vienā kilobaitā ir 1024 baiti, un vienā megabaitā - 1024 kilobaitu.

Ja es aizbraucu, vai man ir jāmaksā par tīklu un Internetu?
 
Jā, atslēgšana uz laiku ir maksas pakalpojums, jo tīkla apklapošana ir pastāvīga lieta. Abonēšanas maksa 1.42,- EUR/mēn.
/// PROLAIN.LV - Twitter

Atklājiet to, kas notiek tieši tagad.

Visit link
 
Copyright 2012 PROLAIN.LV - Company. Developers by P2U.LV
Top.LV PULS.LV Professional rating system